NCC:n kauppapaikkojen juhlaseminaarissa lokakuun lopussa oli tapetilla ajankohtaista asiaa kaupan murroksesta ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Kauppapaikkaseminaarin kymmenen vuotisen historian aikana on puheenvuoroissa ja haastatteluissa kuultu useaan otteeseen nuoria. Nuorten diggaamat suuntaukset, trendit, ostopäätöksiin johtavat seikat ja kulutuskäyttäytymisen muutokset kiinnostavat niin meitä kauppapaikkojen kehittäjiä kuin kaikkia kaupan ammattilaisia vähittäiskaupan puolella. Mitä nuoret ostavat, mistä nuoret ostavat ja miten heidät saadaan tulemaan kauppakeskuksiin?

Muun muassa tätä voi pohdiskella katsomalla oheisen videon. Samalla huomaa sen, että nuorten netin käyttö joka tapauksessa poikkeaa vanhempien käytöstä. Me huomasimme, että vuoropuhelua nuorten kanssa kannattaa ehdottomasti jatkaa edelleen.
Katso nuorten kuluttajien videohaastattelu YouTubesta.

Markkinointipäällikkö
NCC Property Development Oy